Werkwijze


Hieronder volgt de standaard werkwijze. Hier wil ik zeker van afwijken, er is van alles mogelijk!
Neem gerust contact met mij op als je vragen hebt. 

Opruim coaching is zowel privé als zakelijk mogelijk.

 

1. Intake (via videobellen of aan huis/werkplek)
Gesprek van ca. 30 minuten om kennis te maken en jouw hulpvraag te bespreken. We bespreken wat je opgeruimd wilt hebben. Hierna wordt duidelijk hoeveel tijd we samen ongeveer nodig hebben, tenzij je van tevoren al een pakket gekozen hebt. In dat geval doen we het in dat tijdsbestek. Mocht je toch nog meer hulp nodig hebben, dan kun je je pakket uitbreiden met extra uren. 

 

2. Aan de slag (via videobellen of aan huis/werkplek)
Hier begint het echte werk. Ik motiveer en help je om op te ruimen en je spullen te organiseren. Het blijft natuurlijk altijd jouw keuze wat wel en wat niet weggaat. Het gaat er niet om dat je huis of werkruimte zo leeg mogelijk wordt, maar dat het voor jou een fijne leef- of werkomgeving is. Deze stap bestaat uit één of meerdere sessies. Het online traject gaat net even anders, lees onder het kopje 'online coaching' hieronder verder over deze werkwijze. 

 

3. Evaluatie (via videobellen of aan huis/werkplek)
Als je dit wilt kunnen we na 4 weken nog een gesprek hebben om te bespreken hoe het nu gaat en dan kan ik eventueel nog tips geven hoe je het georganiseerd kunt houden. 

 

Online coaching:
De stap 'aan de slag' gaat via het online traject net even anders. Tijdens de sessie help ik je op weg en geef ik tips. Vervolgens ga je zelf aan de slag. Na een uur of 2 (video)bellen we weer om te bespreken hoe het gaat. Tussendoor kun je me vragen stellen als je ergens tegenaan loopt.