Werkwijze


Hieronder volgt de standaard werkwijze. Hier wil ik zeker van afwijken, er is van alles mogelijk!

Neem gerust contact met mij op als u vragen hebt. 

Opruim coaching is zowel privé als zakelijk mogelijk.

 

1. GRATIS Intake (via videobellen of bij mij aan huis)

Gesprek van ca. 30 minuten om kennis te maken en te bespreken wat u opgeruimd wilt hebben. Dit gesprek is geheel vrijblijvend. Hierna kunt u aangeven of u mijn hulp wilt. Als dit het geval is bespreken we de details voor het plan van aanpak.

 

2. Plan van aanpak

Naar aanleiding van het intakegesprek maak ik een plan van aanpak. Uiteraard is dit aangepast aan uw wensen en prioriteiten.

 

3. Aan de slag (via videobellen of bij u thuis/op uw werkplek)

Hier begint het echte werk. Ik motiveer en help u om op te ruimen en uw spullen te organiseren. Het blijft natuurlijk altijd uw keuze wat wel en wat niet weggaat. Het gaat er niet om dat uw huis of werkruimte zo leeg mogelijk wordt, maar dat het voor u een fijne leef- of werkomgeving is. Deze stap bestaat uit één of meerdere sessies. Het online traject gaat net even anders, lees onder het kopje 'online coaching' hieronder verder over deze werkwijze. 

 

4. Evaluatie (via videobellen of bij mij aan huis)

Als u dit wilt kunnen we na 4 weken nog een gesprek hebben om te bespreken hoe het nu gaat en dan kan ik eventueel nog tips geven hoe u het georganiseerd kunt houden. 

 

Online coaching:
De stap 'aan de slag' gaat via het online traject net even anders. Tijdens de sessie help ik u op weg en geef ik tips. Vervolgens gaat u zelf aan de slag. Na een uur of 2 (video)bellen we weer om te bespreken hoe het gaat. Tussendoor kunt u me vragen stellen als u ergens tegenaan loopt.